Forum klanu ForgottenRealm
Dye, zmieniają statystyki postaci, a więc wpływają na nasze "osiagi"
Dany parametr mozna zmienic o max +/- 5 pkt. Najbardziej oplacaja sie dye od Mammona +4/-4 (w sklepie +4/-5)
jednakze na poczatku mozna sobie sprawic na szybko te ze sklepu (mozna je pozniej kasowac)
Dye kupujemy w Rune , musimy kupic 10 sztuk danego typu, po czym lecimy do Symbol Makera, który jest zazwyczaj w Grocery w każdym mieście by namalowal nam odpowiedni symbol.
Mozecie zamieszczac najlepsze kombinacje Dye dla kazdej z klas, standardowo kazdy mag powinien miec:
+wit/-men, int/-men, con/-str
ale sa pewne ograniczenia, niektore klasy nie moga miec pewnych typow dye'i ponizej zestawienie:
STR, CON, und DEX
all classes
INT i MEN
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner
INT i WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Paladin, Rogue, Gladiator, Warlord, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artisan, Bounty Hunter, Warsmith
MEN i WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer
Co dodają poszczególne Dye :
Strength (STR)
Siła - odpowiada za: dmg. od ataków fizycznych (też i skilli fizycznych)
Dexterity (DEX)
Zręczność - odpowiada za: uniki (evasion), szybkość atkaku (atk. speed), celność (accuracy), krytyki (critical), obrone tarczą (shield defense), oraz szybkość ruchu (movement speed)
Constitution (CON)
Zdorwie/kondycja - odpowiada za: ilość i tempo regeneracji HP, ilość powietrza pod wodą, odporność na ogłuszenie i krwawienie (shock/bleed resistance)
Intelligence (INT)
Inteligencja - odpowiada za: dmg. od czarów, zwiększa szanse na udaną klątwe (poison, slow, itp)
Wit (WIT)
Madrosc/bystrość - odpowiada za: dodatkowe obrażenia od czarów (exceptional damage), szybkość rzucania czarów (casting speed), odporność na nienormalne stany, takie jak: trucizna (poison), cisza (silence), spowolnienie ruchów (slow), strach (fear), unieruchomienie (hold), itp.
Mentality (MEN)
Mentalność - odpowiada za: m. def (magic defense), ilość i tempo regeneracji MP, odporność na przerywanie zaklęcia (w skutek otrzymania obrażeń), odporność na trucizny (poison)
Ostatnio edytowany przez Vercetti (2007-06-27 00:42:28)
Offline
vCL
No właśnie. Kto ma propozycję dye dla SWS? Chcę iść mocno w critical chance, więc na bank dex
Offline
vCL
Chyba odejmę ze str bo con będzie potrzebny, pokóki nie będziemy mieli DA albo Paladyna
Offline
Ja sh będę wrzucał dye, ale póżniej troszke na 40 odrazu +dex -str i +con - str . str kompletnie niepotrzebuje a lekkie poprawy mi się przydadzą jako 3 pujdzie +int - men ale dopiero kolo 50 a kolo 55-60 +wit - men a wymaże se kturegoś fizycznego dye i pomojemu bedzie wtedy wymiataka co wy ta taki ostateczny układ??
+4con - 5 str
+4int - 5 men
+4wit - 5 men
Chyba ,że bedzie w uj aa to wtedy zamiast -5 men -4
Siedze teraz na takim serwie 50x i pobawiłem się troszkę dye....
Polukałem też na stronce....
co do SWS ja bym polecał + dex -str i + con - str
ze zwykłych dye będzie -10 str może i dużo ale to będzie strata niespełna 20% p atk, więc w sumie nie tak dużo
zamiast walić po 150 będziesz walić po 110 nie jest to jeszcze duża strata jeśli zależy ci na dex, a con polecałbym bardziej...
z tego co pamiętam niema on ofensywnych czarów wiec z czasem możesz se wrzucić też +wit - int
zwiekszy o 15% c spd ( choćby do leczenia ) a zmniejszy m atk więc choćby siłe ofensywnych zakleć
Dla każdego maga polecam + int - men i + wit - men nawet już na 40 lvl
mam tam sh i jemu tak wrzuciłem miałem 1225 mp i po dye zeszło mi niespełna 100 mp zaś m def kolo 10%
za to doszło mi kolo 60 m atk ( 40 lvl sage staff ) i koło 70 c speed wszystkie statsy bez potów i buffków
wiadome z czasem przez dye mniej dostaje many ,ale i wiecej m atk
niewiem jak dużo straciłem regena mp, ale szczerze mówiąc zabardzo ,ani nie odczułem, ani nie zauważyłem
Logiczne iż np SPS dostanie mniej m atk ale więcej c spd
Nieżałuje wrzucenia dye tak szybko... co więcj z każdym lvl wiedziałem, że dobrze zrobiłem
Sprawdziłem dye na +dex - str i + con - str na moim gladzie lvl 55
niepolecam dye na dex... dało mi tylko 2 accuration i 3 critical oraz 13 atk speed
dye na con dał mi 310 cp i 480 hp więc ten lepszy
zjechało mi koło 120 p atk , a bijąc orki na cmętarzu dmg był 120 bez dye i zjechał do 90 czyli o 25% a nie jak myślałem , że 20% . Napierdalałem raid swordami +4 więc może ktoś powie ,że dlatego mały dmg, ale dla niewielkiego bonusa wynikającego z dexa pomojemu się nieopłaca ( chyba ,że dla jakiegoś nożownika)
Dye na con może być, a jeślichodzi o wiekszego krytyka (Focus - Increases Critical Attack by 77 - SA w delusion )
Niekoniecznie trza iść w upartego na to, ale con jak se wrzucisz kosztem str niebedziesz tak stratny
KnifeOfGod napisał:
No właśnie. Kto ma propozycję dye dla SWS? Chcę iść mocno w critical chance, więc na bank dex
http://lineage.pmfun.com/list/stat
zerknij sobie tutaj jak by Ci się zmieniły statsy
jak pisałem wcześniej niesą o chyba takie zmiany ( zjechało mi wiecej p atk!!!!! )
ale w przybliżeniu bedziesz wiedział na czym stoisz
i popatrz na +dex jest to niewielka zmiana
Ostatnio edytowany przez Immortal (2007-07-07 15:25:30)
Offline